LEČENJE HLAMIDIJE SOFT LASEROM

Lečenje hlamidijskih infekcija: Hlamidija je poznata kao tiha polna polest, Nazvana je tako zato što se često dešava da simptomi izostanu. Ukoliko se ne leči, posledice mogu biti veoma opasne. Bolest može dovesti do sterilieta kod muškaraca i kod žena. Može biti uzrok vanmaterične trudnoće ili spontanog pobačaja. Rano otkrivanje i lečenje hlamidijskih infekcija je veoma važno i kako bi se sprečilo širenje s donjih delova genitalnog trakta na gornje delove.

lečenje hlamidijskih infekcija

Šta je hlamidija?

Hlamidija je bakterija koja uzrokuje jednu od najčešćih polno prenosivih bolesti – hlamidijsku infekciju. Procenat inficiranih žena je od 4 do 12 odsto. Kod adolescentkinja infekcija je mnogo češća i ide čak do 25 odsto. Statistika kaže da je jedna od deset seksualno aktivnih osoba inficirana ovom bolešću.

Kako se hlamidija prenosi?

Hlamidija se prenosi seksualnim kontaktom sa obolelom osobom. Najčešće prilikom snošaja i analnim ili oralnim seksom. Može se preneti i vaginalnim porođajem sa inficirane žene na novorođenče. Ukoliko se ne primeti i ne reaguje na vreme, trajno oštećuje polne organe i jedan je od najčešćih uzročnika upale pluća kod novorođenčeta.

Može je dobiti svaka seksualno aktivna osoba. Veći broj partnera povećava rizik. Grlić materice kod tinejdžerki i mlađih devojaka nije potpuno zreo pa su one, ukoliko su seksualno aktivne, u posebnom riziku od infekcije.

Lečenje hlamidijskih infekcija

Lečenje se sprovodi antibioticima istovremeno kod oba partnera. Ponekad je potrebno i do šest meseci da bi se infekcija konačno sanirala. S obzirom na to da se sve češće javlja rezistentnost hlamidije na antibiotike kojima se tretira, primena novih metoda koje pomažu u njenom bržem lečenju dobija na značaju.

Lečenje hlamidijskih infekcija Soft laserom

U borbi protiv hlamidije tretman soft laserom u praksi je pokazao odlične rezultate. Ovom tehnikom povećava se cirkulacija krvi, a samim tim i antibiotika u lečenim delovima.  Tome se pojačava efikasnost terapije. U lečenju hlamidije soft laserom mi imamo desetogodišnje iskustvo.

lečenje hlamidijskih infekcija - softlaser