Pozovite 021 52 41 15 [email protected]

Lečenje hlamidije u našoj ordinaciji radimo soft laserom. Ova metoda je veoma korisna, jer sa ovim instrumentom povećavamo cirkulaciju krvi i antibiotika u telu.

rano lečenje hlamidije

Zašto je važno lečenje hlamidije?

Rano otkrivanje i lečenje hlamidije soft laserom je neophodno kako bismo sprečili širenje obolenja s donjih delova genitalnog trakta na gornje.

Nelečena hlamidija lako dovodi do steriliteta i vanmaterične trudnoće. Loša okolnost je to što vrlo često simptomi infekcije izostaju. A, ukoliko se prvi znaci obolenja od hlamidije ne primete na vreme, to može da ima za posledicu nastajanje negativnih promena na genitalnim organima.

Šta je hlamidija?

Hlamidija je bakterija (Chlamydia Trachomatis) koja uzrokuje jednu od najčešćih polno prenosivih bolesti – hlamidijsku infekciju. Hlamidijska infekcija je jedna od često prenosivih oboljenja tokom polnog odnosa.

Od ove bolesti podjednako mogu oboleti mladi ljudi, kao i muškarci i žene u zrelim godinama. Infekcija hlamidijom može da se razvija bez vidljivih simptoma, pa je poznata i pod nazivom „tiha polna bolest”.

Hlamidija i posledice

Procenat inficiranih žena je od 4 do 12 odsto. Kod adolescentkinja infekcija je mnogo češća i ide čak do 25 odsto. Statistika kaže da je jedna od deset seksualno aktivnih osoba inficirana ovom bolešću.

Ako se infekcija hlamidijom ne primeti na vreme, izostaje njen pravilan tretman i lečenje. Kao posledica toga nastaju trajna oštećenja obolelih tkiva i organa. Nelečena hlamidija ostavlja trajne posledice na oštećenim organima, posebno na jajovodima.

U tom smislu rana dijagnostika obolenja materice i okolnih tkiva je od izuzetnog značaja za zdravlje žena.

Kako se hlamidija prenosi?

Hlamidijska infekcija se prenosi seksualnim kontaktom sa obolelom osobom, najčešće prilikom snošaja i analnim ili oralnim seksom. Može se preneti i vaginalnim porođajem sa inficirane žene na novorođeno dete.

Kako nastaje hlamidija?

Hlamidiju može dobiti svaka seksualno aktivna osoba. Veći broj partnera povećava rizik. Kod mladih devojaka grlić materice nije sasvim zreo pa su one više izložene ovoj bolesti. Ukoliko su seksualno aktivne, dodatno su u opasnosti od dobijanja infekcije hlamidijom.

Lečenje hlamidije treba započeti na vreme

Ukoliko se infekcija ovom bakterijom ne primeti i ne reaguje na vreme, mogu nastati hronična oštećenja obolelih organa i trajna ugroženost zdravlja. Hlamidija za uvek oštećuje polne organe.

Pored toga ona je jedan od najčešćih uzročnika upale pluća kod novorođenčadi. Ovi razlozi sasvim su dovoljni da shvatimo kako lečenje hlamidije mora započeti na vreme.

#Biovita  #Ginekolog  #NoviSad  #4Dultrazvuk  #Lugonjic #hlamidija u grlu #hlamidija test iz krvi #hlamidija test iz urina

☎️ Zakažite pregled na telefon 021/524-115

🏠 Železnička 12, Novi Sad (u centru grada)